Sada materiálů Fox Shader

Sada materiálů Fox Shader

Autoři: Marek Polák

Fox Shader, stylizovan├Ż shader pro Unreal Engine 4, vznikl jako semestr├íln├ş pr├íce v p┼Öedm─Ťtu Grafika pro po─Ź├şta─Źov├ę hry (NPGR033). Jedn├í se o sadu materi├íl┼» a implementaci nov├ęho shading modelu v Unreal Engine 4, napodobuj├şc├şho kreslen├Ż styl.

Hlavn├şm smyslem pr├íce bylo umo┼żnit pou┼żit├ş dostupn├Żch 3D model┼» v ru─Źn─Ť kreslen├ę 2D adventu┼Öe Time Lapsus a usnadnit t├şm pr├íci grafikovi.

Sou─Ź├íst├ş efektu jsou zv├Żrazn─Ťn├ę obrysy p┼Öedm─Ťt┼», rozt┼Öesen├ę na z├íklad─Ť trojrozm─Ťrn├ęho spojit├ęho ┼íumu, a ┼írafovan├ę st├şnov├ín├ş, umo┼ż┼łuj├şc├ş pou┼żit├ş vlastn├ş textury ┼írafu, namapovan├ę na objekty ve sc├ęn─Ť.

Dal┼í├ş projekty